In eerste instantie slecht maar door de hulp werkt het nu goed Ik heb een nieuwe hometrainer aangeschaft vanwege slijtage van de oude hometrainer. Ik kan nu op de hometrainer de Kinomap app gebruiken wat ik een mooie aanvulling vind in het gebruik van de hometrainer. Ik heb de app 10 dagen op proef gehad en het werkt zeer goed. Dus ik besloot een jaar abonnement af te sluiten en ik heb deze 4 weken alleen maar met problemen gehad. In de tussentijd heb ik een keer contact gehad met Kinomap support, echter geen reactie. Na 4 weken heb ik nogmaals met Kinomap support mijn problemen metbde app aangegeven en tevens dit doorgestuurd naar Fitnessdigital omdat ik hier de app afgesloten heb. Ik heb ook gebeld en mijn klacht doorgegeven waarnaar de assistent mijn proboeem zelf zou doorgeven aan Kinomap support voor een oplossing. Ik heb de app na 2 dagen weer geprobeerd en nu werkt het zoals het moet werken. Bedankt Fitnessdigital voor de ondersteuning om mijn Kinomap app weer te kunnen gebruiken. Groeten Cor Hattink (Abonnementsperiode: 12 maanden )Naar het product 4529 apr. 2024
Kinomap Leuk om mee te fietsen op de hometrainer om te herstellen van een rug operatie. Sommige routes geven wat problemen met streamen, vandaar 4 sterren (Abonnementsperiode: 1 maand)Naar het product 458 mei 2024