Er zijn fabrikanten die vragen dat je de garantie van hun product rechtstreeks met hen afhandeld. Wij geven telkens aan hoe je dit moet doen. Je moet altijd onze factuur bij de hand hebben om de garantie af te handelen.
De garantieperiode op Polar is 2 jaar. Gebreken op eventuele fabricage en/of materiaalfouten worden dan kosteloos uitgevoerd. De garantieperiode is geldig vanaf de factuur datum. Garantie is onder voorbehoud van bepalingen aangegeven in de handleiding. De garantie geldt niet voor schade als gevolg van misbruik, verwaarlozing, wijziging en niet geautoriseerde reparatie van het product.
Wij vragen u contact op te nemen met de aftersales service van Polar die de garantie verzorgen:
w. Support Polar
e. service.benelux@polar.com
t. 052 280 189 maandag t/m vrijdag 9.00 – 17.00
Mocht u na contact met Polar nog vragen hebben neem dan gerust weer contact met ons op.
Wij vragen je contact op te nemen met de helpdesk van Garmin via Support Garmin of je kunt gratis contact opnemen per email met de Helpdesk: support@garmin.be.
Zorg ervoor dat je bij uw vraag alle gegevens bij de hand heeft, zoals:
Mocht na contact met Garmin blijken dat er een probleem is met het product neem dan weer contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen.
Wij vragen je contact op te nemen met de Suunto aftersales service via Support Suunto
Je kunt hier je gegevens invullen en vervolgens neemt Suunto contact met je op om een en ander op te lossen. DHL haalt je Suunto op en levert het weer af op een gewenste locatie. De totale behandeltijd zal in principe niet meer dan 7 werkdagen in beslag nemen. Onze ervaring met de aftersales service van Suunto is zeer positief en wij hopen dat je hetzelfde zal ondervinden.
In eerste instantie vragen wij je te kijken op de volgende pagina of jouw probleem een oplossing heeft die daar door de fabrikant gegeven wordt: My Help Fitbit
Vervolgens kan je direct contact opnemen met FITBIT met je probleem en hen om een oplossing vragen - Fitbit verzorgt de garantie van hun producten.
Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.
Wij raden je aan contact op te nemen met Compex om te kijken of dit probleem gemakkelijk op te lossen is. Email: contact.sav@djoglobal.com.
Indien zij niet direct een oplossing aan kunnen dragen vragen wij je weer contact met ons op te nemen maar met meer informatie: met welk product u het gebruikt, een uitgebreidere beschrijving van het probleem.
Het beste kan je direct contact opnemen met Slendertone (in het Engels):
International +353 94 902 9936
info@slendertone.com
Normaal gesproken doen zij dan een test via de telefoon om te kijken wat het probleem is met het Slendertone product en hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Indien je na het contact met Slendertone nog vragen hebt neemt u dan gerust weer even contact met ons op.
Je kan direct contact opnemen met de klantenservice van Bluetens per email: contact@bluetens.com.
Wij vragen hierbij het volgende duidelijk aan te geven:
Mocht er verder nog iets zijn kan je altijd weer contact met ons opnemen.